Pažadinta Kalėdinė dvasia

 268810346 2228967870584087 3455218262288074860 n

❄️Pažadinome Kalėdinę dvasią❄️
Gruodžio 16 d. Prienų rajono savivaldybės socialinių paslaugų centre vyko Kalėdinis neįgaliųjų grupės lankytojų renginys🎄 kuris suteikė puikią progą sustoti, padėkoti vienas kitam bei sustiprinti bendrystės jausmą☃️
Ne paslaptis, lankytojai be galo laukė šio renginio, o ypač Kalėdų Senelio 🎅 todėl nors veidus ir dengė kaukės 😷 tačiau tą dieną džiaugsmingos emocijos matėsi net pro jas😇

Viceministrės vizitas socialinių paslaugų centre

 
Lapkričio 23 d. Socialinės apsaugos ir darbo viceministrė Vilma Augienė ir Valakupių reabilitacijos centro direktorė Tatjana Ulbinienė įteikė Prienų rajono savivaldybės socialinių paslaugų centrui Europos socialinių paslaugų kokybės EQUASS Assurance sertifikatą paslaugai Socialinių įgūdžių ugdymas ir (ar) palaikymas.
 
Dėkojame Paramos šeimai skyriaus darbuotojams, paslaugų gavėjams, jų artimiesiems, partneriams ir savivaldybės vadovams už palaikymą ir sunkų, bet tikslingą bendrą darbą!
 
 

Centrui įteiktas EQUASS Assurance kokybės sertifikatas

2021 m. gegužės 28 d. Prienų rajono savivaldybės socialinių paslaugų centrui buvo įteiktas EQUASS Assurance kokybės sertifikatas, įrodantis, kad Centre teikiamos socialinių įgūdžių ugdymo ir (ar) palaikymo paslaugos atitinka aukščiausius šių paslaugų kokybei keliamus reikalavimus Europos lygmeniu, atsižvelgiant į EQUASS kokybės principus. EQUASS Assurance kokybės sertifikatas suteiktas 3 metų laikotarpiui, kurio metu Centras yra įpareigotas kiekvienais metais teikti pažangos ataskaitas apie veiklos efektyvumą ir plėtrą.  

Išsamiau

"Spalvotos vaikystės svajonės"

Akimirkos iš Tarptautinės vaikų gynimo dienos minėjimo popietės "Spalvotos vaikystės svajonės".

Išsamiau

Socialinių paslaugų kokybės gerinimas, taikant EQUASS kokybės sistemą

    Nuo 2019 m. pradėjus diegti EQUASS kokybės sistemą, socialinių paslaugų centre buvo sudaryta darbo grupė, kuri periodiškai rinkosi ir dirbo paslaugų kokybės gerinimo ir tobulinimo srityje. Analizavo teikiamų paslaugų įvairovę, kokybę, rengė tvarkas, projekto strategiją susirinkimų metu pristatė visiems Centro darbuotojams. Socialiniai darbuotojai, dirbantys su šeima daug dėmesio skyrė paslaugų gavėjų įtraukimui į paslaugų teikimą, gyvenimo kokybės gerinimą, supažindino su teisėmis, pareigomis ir jų pačių atsakomybėmis priimant sprendimus. Buvo atliktos paslaugų gavėjo anketinės apklausos, renkami ir analizuojami gauti rezultatai.        

Išsamiau