Seminaras „Kaip susikalbėti ir efektyviai veikti? Vidinės dalykinės komunikacijos modeliai ir būdai modernioje organizacijoje”

Efektyvi dalykinė vidinė komunikacija įstaigoje (kaip aukštos kultūros organizacijoje) sudaro pamatą darniai veiklai, visų lygmenų darbuotojų susitarimams bei problemų sprendimams, naujų veiklos erdvių atvėrimams, partneriškų tarpusavio santykių kūrimui, emocinių ir socialinio saugumo poreikių patenkinimui, vidiniam pasitenkinimui bei kūrybiškumui plėtotis.

2019 m. lapkričio 5 d. Prienų socialinių paslaugų Centro darbuotojai dalyvavo seminare, kurį vedė žurnalistė, lektorė Lidija Laurinčiukienė, turinti didžiulę darbinę patirtį įvairiose srityse ir konsultuojanti daugybę įvairių sferų įstaigų. Seminaro tikslas - suteikti seminaro dalyviams vidinės organizacijos komunikacijos įgūdžių efektyviems sprendimams organizacijoje priimti.

Dedant Prienų socialinių paslaugų  Centro kaip organizacijos kultūros pamatus svarbu, kad tai taptų ne vien Centro vadovų siekiu, bet visų organizacijos narių vidine reikme.  Per seminarą buvo analizuojami organizacijos kultūros tipai ir jųs sąsajos su psichologiniu mikroklimatu; bendruomenės narių motyvavimas ir jų tapsmas lojaliais savo organizacijos nariais; aptariamas efektyvios vidinės komunikacijos organizacijoje kūrimo procesas: prielaidos, modeliai, kliuvinių įveikimo būdai, analizuojami vidinės komunikacijos vadybiniai modeliai: instrukcinis, informatyvusis, konsultacinis, įtraukiantysis; pristatoma ir išbandoma delegavimo metodika.

Kiekvienam organizacijos nariui būtina įsisąmoninti, kad efektyvi vidinė komunikacija organizacijoje yra organizacijos brandumo požymis ir kad būtina mokytis efektyvios komunikacijos būdų. Šiuo seminaru siekiama ugdyti visų organizacijos narių efektyvios vidinės komunikacijos gebėjimus, kurie padės  gerinti organizacijos narių tarpusavio santykius, nuties informacinį tiltą tarp vadovų ir darbuotojų, o taip pat skatins grįžtamąjį ryšį.

Informaciją rengė Bendrojo skyriaus vadovė Giedrė Želvienė.